هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Word Lens v1.2.2

Word Lens نرم افزاری فوق العاده برای ترجمه عبارات انگلیسی به زبان های دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات و عبارات زبان انگلیسی را به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی ترجمه کرده و زبان های دیگر خود را تقویت کنید. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کرده و دوربین گوشی خود را روی یک عبارات انگلیسی ثابت نگه دارید تا ترجمه آن عبارت در همان مکان نمایش داده شود. نرم افزار امکان ترجمه عباراتی که با دست نوشته شده یا ناخواناست را ندارد.

a



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Milad Dictionary v4.3

Milad Dictionary یکی از بهترین و کامل ترین دیکشنری های حال حاضر برای ترجمه لغات از انگلیسی به فارسی و بالعکس در اندروید است. این دیکشنری دارای دیتابیسی با ۳۶۰ هزار لغت انگلیسی است و توانایی ترجمه لغات به صورت آفلاین و با استفاده از دیتایی که بر روی مموری کارت ذخیره می گردد را دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این دیکشنری می توان به تلفظ لغات و همچنین امکان “دیکشنری شخصی” که کاربر می تواند لغات دلخواه و مورد نظر خود را وارد کند، اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

اگر وقت کافی برای نوشتن یک کلمه انگیلسی و دریافت معنی فارسی آن را ندارید، از دیکشنری جالب Voice Translator Pro استفاده کنید. کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید، سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات، گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی، از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی میکند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Google Translate نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند، در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی خود دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با کمک نرم افزار Oxford_Grammar And Punctuation، گرامر و قواعد زبان انگلیسی را به راحتی بیاموزید. این نرم افزار با توضیح این قواعد، استفاده به جا و به موقع از کلمات و صفات مختلف را به شما آموزش میدهد. برای مثال یاد خواهید گرفت که چه زمانی در جملات انگلیسی باید از پرانتز یا کاما و… استفاده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

دیکشنری Offline Dictionaries Pro بهترین و کامل ترین دیکشنری آفلاین انگلیسی به زبان های دیگر از جمله عربی است. Offline Dictionaries Pro دارای ۱۲۳,۰۰۰ کلمه و شامل ۲۰۰,۰۰۰ هم معنی و تعاریف است. لیست کامل زبان های تحت پشتیبانی Offline Dictionaries Pro  در ادامه مطلب موجود است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با Camera Translator از متن مورد نظر خود عکس بگیرید و قسمتی از متن را که می خواهید ترجمه کنید انتخاب کنید و سپس این برنامه آنرا برای شما ترجمه خواهد کرد. فقط مطمئن باشید که متن مورد نظر واضح باشد. این ابزار قادر است زبان های Bulgarian, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian Latvian, Lithuanian, Portuguese, Polish, Romanian, Russian, Slovakian, Slovenian, Spanish, Swedish, Turkish, Ukrainian, را ترجمه کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

احتمالا با نرم افزار بسیار جالب GoldenDict آشنا هستید. نسخه اندروید این ابزار کاربردی هم منتشر شده است. GoldenDict هیچ گونه دیکشنری به طور پیش فرض روی خود ندارد و فقط پوسته ای برای نمایش پایگاه داده های دیکشنری های مختلف است و به همین جهت بسیار مفید و کاربردی می باشد. پایگاه داده های دیکشنری های Lingoes، Babylon، Lingvo در این نرم افزار قابل استفاده هستند. برای مثال برای دیکشنری بابیلون فایل های با پسوند BGL را پیدا کنید و روی گوشی خود در فولدر GoldenDict بریزید. از این به بعد بابیلون را در اختیار خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو